Verstuurde webnotificaties opvragen

Het is mogelijk om berichten op de portal te plaatsen/pushnotificaties te sturen, voor een resource of contactpersoon.

U kunt opvragen welke berichten zijn verstuurd, of ze zijn gelezen (geopend) en zo ja, wanneer ze zijn gelezen.

 

Manieren om webnotificaties te sturen

Webnotificaties versturen kan:

 

Webnotificaties opvragen per resource of contactpersoon

  1. Open de resourcekaart of contactpersoonkaart.

  2. Klik op de actiebalk onder Communicatie op de knop Webnotificaties. U ziet het overzicht van alle verstuurde webnotificaties aan de resource/contactpersoon.

 

Webnotificatiesoverzicht opvragen

Kies menu OverigWebnotificaties voor een overzicht met alle webnotificaties.

 

Detailgegevens van de webnotificatie opvragen

Klik op de pagina met webnotificaties onder Verstuur aan in de regel waarvan u de details wilt zien op Resource of Contact.

 

Portalinrichting en -werking

Zie Webnotificaties inrichten.

 

Knoppen op de actiebalk van de pagina met webnotificaties

Via de knoppen op de actiebalk kunt u diverse acties uitvoeren.

Icoon Inhoud

Via de knop Inhoud opent u de Html editor. Is een webnotificatie verstuurd, dan ziet u het bericht dat op de portal is geplaatst.

Wilt u handmatig een notificatie op de portal plaatsen, dan vult u in de Html editor het bericht in dat u wilt versturen. Zie ook Html editor.

Icoon Open in Mysolution Recruitment

Via de knop Verzend pushbericht verstuurt u de webnotificatie naar de portal en het geregistreerde apparaat.

De knop Workflow is actief als de webnotificatie is verstuurd door een workflow. Via deze knop opent u de inhoud van de workflowtaak.

Zie ook Pagina Mijn workflow lijst.