Pagina Word factuurlay-outregels

Een factuur kan factuurregels bevatten van verschillende projecten en/of van verschillende resources. Om de gegevens overzichtelijk weer te kunnen geven, is het nodig om aan te geven hoe de gegevens gegroepeerd en afgedrukt, oftewel gesplitst moeten worden. Bij een urenfactuur bijvoorbeeld eerst per project en vervolgens per resource, of andersom, en vervolgens bijvoorbeeld per werksoort, periode en tarief. Bij een termijnfactuur kunt u bijvoorbeeld opsplitsen per project en omschrijving. De splitsing stelt u op deze pagina in. U kunt dit zowel voor urenfacturen als termijnfacturen instellen. Door filters in te stellen zorgt u dat de juiste gegevens worden afgedrukt.

Zie ook De opbouw van de factuurregels specificeren.

 

Help per veld

 

Knoppen op de actiebalk

Via de knoppen op de actiebalk kunt u diverse acties uitvoeren.

Filters Het is mogelijk om per regel een of meerdere filters in te stellen om bepaalde factuurregels te filteren. Zie ook Pagina Word factuurlay-outfilters.

Flexibele teksten

Als u een of meer regels met een niveau instelt, is het mogelijk om per niveau een of meer specifieke teksten mee te geven. Zie Pagina Flexibele teksten Word-factuurlay-out.

 

Tip: Meer informatie over het navigeren in de gebruikersinterface vindt u in Werken met Business Central. Zie Pagina's en informatie zoeken met Vertel me voor meer informatie over het zoeken naar pagina's, acties en rapporten.

 

Zie ook

Pagina Word factuurlay-outs

Een Word-factuurlay-out toevoegen en aanpassen