Pagina SETU import foutmelding
Deze pagina is van toepassing als u gebruikmaakt van de koppeling met SETU. SETU zorgt voor standaardisatie van elektronisch berichtenverkeer in de branche voor flexibele arbeid.
Bij het importeren van SETU-berichten kan het voorkomen dat niet alle berichten verwerkt kunnen worden. Bij deze records staat een foutmelding op de pagina SETU import meldingen. Het is mogelijk om in te richten dat deze automatisch opnieuw verwerkt worden. Daarvoor stelt u een taakwachtrijpost in die bijvoorbeeld om de paar minuten draait. Hiervoor is rapport 11096110 beschikbaar. Als u met een centraal bedrijf werkt, stelt u de taakwachtrijpost in het centrale bedrijf in.
Zie ook Taakwachtrijposten instellen.
Opmerking: Dit betreft alleen berichten op basis van webservices. Bij de handmatige 'zip import' van SETU-urenstaten is ingebouwd dat uitgevallen records eenmalig opnieuw verwerkt worden aan het eind van het verwerkingsproces.
Zie ook Handmatige import urenstaat
De taakwachtrijpost probeert standaard alle records opnieuw te verwerken die een foutmelding hebben en waarin de optie Fout geaccepteerd niet is aangevinkt. Legt u op de pagina SETU import foutmelding een of meer van die foutmeldingen vast, dan worden alleen de records met de betreffende foutmelding(en) opnieuw verwerkt door de taakwachtrijpost.
Belangrijk: Stel op deze pagina alleen foutmeldingen in die zichzelf na enige tijd oplossen. Wanneer u foutmeldingen instelt die zich niet na enige tijd oplossen (bijv. Werksoort X is niet gevonden), dan worden deze telkens opnieuw verwerkt door de taakwachtrijpost. Dat zorgt voor extreme datagroei.
Tip: Meer informatie over het navigeren in de gebruikersinterface vindt u in Werken met Business Central. Zie Pagina's en informatie zoeken met Vertel me voor meer informatie over het zoeken naar pagina's, acties en rapporten.
Zie ook