Pagina Vestiging

Een vestiging kan een fysieke locatie zijn, maar ook een afdeling, label of klantenteam. Op de vestigingkaart legt u diverse contact- en communicatiegegevens vast.

 

Sneltab Algemeen

 

Knoppen op de actiebalk

Via de knoppen op de actiebalk kunt u diverse acties uitvoeren. Onderstaand overzicht zal nog verder worden aangevuld.

Start

Vestigingsgroepen

Als er heel veel vestigingen zijn, kan het wenselijk zijn om een groepering op vestigingsniveau vast te leggen en daarmee de autorisatie op een hoger niveau te kunnen regelen. Dat is mogelijk via vestigingsgroepen.

Zie ook Pagina Vestigingen per vestigingsgroep.

Navigeren

Postcoderanges

Het veld Vestiging op de resourcekaart en de contactbedrijfkaart kan bij het aanmaken van de resource/het contact automatisch worden gevuld aan de hand van de postcode van de vestiging. Een van de voorwaarden daarvoor is dat bij de vestiging een of meer postcoderanges moeten zijn ingesteld op de pagina Postcode per vestiging.

Zie ook Pagina Postcode per vestiging.

 

Tip: Meer informatie over het navigeren in de gebruikersinterface vindt u in Werken met Business Central. Zie Pagina's en informatie zoeken met Vertel me voor meer informatie over het zoeken naar pagina's, acties en rapporten.

 

Zie ook

Pagina Vestigingen (Mysolution)