Pagina Servicecallinstellingen
Op deze pagina legt u instellingen vast die betrekking hebben op servicecalls. Via servicecalls kunt u fouten vastleggen die zich voordoen in MSF.

Vul de naam in voor het label zoals die getoond wordt op de servicecallkaart (bijv. “Manager” of “Recruiter”). Laat u dit veld leeg, dan is het label op de servicecallkaart: Medewerker.
Let op: In filtervelden blijft Medewerker staan.
Zie ook Veld Medewerker.

Vul de naam in voor het label zoals die getoond wordt op de servicecallkaart (bijv. “Manager” of “Recruiter”). Laat u dit veld leeg, dan is het label op de servicecallkaart: Medewerker 2.
Let op: In filtervelden blijft Medewerker 2 staan.
Zie ook Veld Medewerker 2.

Vul de naam in voor het label zoals die getoond wordt op de servicecallkaart (bijv. “Manager” of “Recruiter”). Laat u dit veld leeg, dan is het label op de servicecallkaart: Medewerker 3.
Let op: In filtervelden blijft Medewerker 3 staan.
Zie ook Veld Medewerker 3.

Vul de naam in voor het label zoals die getoond wordt op de servicecallkaart (bijv. “Manager” of “Recruiter”). Laat u dit veld leeg, dan is het label op de servicecallkaart: Medewerker 4.
Let op: In filtervelden blijft Medewerker 4 staan.
Zie ook Veld Medewerker 4.

Als deze optie is ingeschakeld, wordt bij het aanmaken van een nieuwe servicecall het eerste medewerkerveld automatisch gevuld met de medewerkerscode van de ingelogde gebruiker.
Zie ook