Pagina Servicecalls

Geeft informatie over servicecalls. Via servicecalls kunt u fouten vastleggen die zich voordoen in MSF.

In elke servicecall kunt u in het veld Releases vastleggen op welke versie(s)/release(s) de servicecall betrekking heeft.

 

Feitenblokken

Het is mogelijk om een aantal feitenblokken op het servicecalloverzicht te plaatsen:

  • Het feitenblok Servicecallgegevens toont enkele belangrijke gegevens van de servicecall. Zie Het feitenblok Servicecallgegevens.
  • Via het feitenblok Maak interactie aan kunt u snel een interactie met een gekoppeld bestand aanmaken door het bestand naar dit feitenblok te slepen (drag and drop). Zie Feitenblok Maak interactie aan.
  • Via het feitenblok Maak document aan kunt u snel een documentregel met een gekoppeld bestand aanmaken door het bestand naar dit feitenblok te slepen (drag and drop). Zie Document.

 

Knoppen op de actiebalk

Via de knoppen op de actiebalk kunt u diverse acties uitvoeren. Onderstaand overzicht zal nog verder worden aangevuld.

Acties

Icoon Zoektermen Zoektermen

Via deze knop kunt u zoeken op woorden die voorkomen in de omschrijving en de toelichting van de servicecalls. Zie ook Zoektermen voor servicecalls.

Icoon Verwijder zoekfilter Reset zoektermen Wilt u de ingevoerde zoekopdracht op de pagina Zoektermen voor servicecalls ongedaan maken, klik dan op deze knop.
Icoon Servicecall versies Releases Via deze knop opent u de pagina Servicecall releases, met daarin de release(s) waar de servicecall betrekking op heeft. Selecteer indien van toepassing nog een of meer andere releases.

Status

Icoon Vorige

Sneltoets: Ctrl+Shift+F9

Vorige status

Via deze knop kunt u een vorige status kiezen. Welke status u daarbij kunt kiezen, is afhankelijk van de instellingen op de pagina Servicecallstatus. Zie Servicecallstatus.

Icoon Volgende

Sneltoets: Ctrl+F9

Volgende status

Via deze knop kunt u een volgende status kiezen. Welke status u daarbij kunt kiezen, is afhankelijk van de instellingen op de pagina Servicecallstatus. Zie Servicecallstatus.

Registreren

Projectresources

Via deze knop opent u een pagina met de projectresources die aan de servicecall zijn gekoppeld.

Documenten Via deze knop opent u een pagina met de documenten die aan de servicecall zijn gekoppeld. Zie ook Documenten.
Interacties Via deze knop opent u de pagina Projectinteracties met alle interacties die aan de servicecall zijn gekoppeld. Zie ook Projectinteracties.

Gerelateerd

Historie

Icoon Wijzigingslog Wijzigingslog

Via deze knop kunt u een overzicht opvragen welke servicecallvelden op welke data/tijdstippen door welke gebruikers gewijzigd zijn en wat er gewijzigd is, als u daar rechten voor hebt. Zie ook Pagina Wijzigingslogposten.

De instellingen in de Wijzigingslogbestandinstellingen bepalen welke servicecallvelden (tabel 11076109) worden geregistreerd. Zie ook Wijzigingslogbestandinstellingen. Een overzicht van statuswijzigingen kunt u ook via de knop Statuswijzigingen opvragen.

Icoon Statuswijzigingen Statuswijzigingen Via deze knop opent u de pagina Statuswijzigingen. Daarin ziet u op welke data/tijdstippen de status door welke gebruikers gewijzigd is. Zie ook Pagina Statuswijzigingen.

Rapporten

Icoon Flexibele actie Flexibele actie 1 t/m Flexibele actie 10 Er zijn 10 knoppen beschikbaar voor flexibele (afdruk)acties. Wat er gebeurt als u op zo'n knop klikt, is afhankelijk van het rapport dat aan de knop is gekoppeld. Zie Een rapport aan een Flexibele actieknop koppelen.

 

Tip: Meer informatie over het navigeren in de gebruikersinterface vindt u in Werken met Business Central. Zie Pagina's en informatie zoeken met Vertel me voor meer informatie over het zoeken naar pagina's, acties en rapporten.

 

Zie ook

Servicecall

Pagina Servicecallinstellingen