Pagina Standaard termijnschema

Op de pagina Standaard termijnschema kunt u een termijnschema met een of meer termijnschemaregels definiëren.

 

Instellen per termijnschemaregel

Per termijnschemaregel stelt u in:

  • een nummer of code voor de termijn.
  • een omschrijving voor de termijn.
  • de tekst die op de factuur moet komen te staan (als deze niet gelijk is aan de omschrijving).
  • hoeveel procent van het totaalbedrag u in deze termijn in rekening wilt brengen.
  • een afwijkende grootboekrekening, indien van toepassing, via het veld Soort.

 

Standaard termijnschema instellen en kopiëren uit standaard termijnschema

Het is vervolgens mogelijk om:

  • in de factuurinstellingen in het veld Standaard termijnschema dit termijnschema in te stellen als standaard termijnschema. Zie Veld Standaard termijnschema.
  • in projecten en aanvragen een termijnschema in te stellen en daarbij de regels uit dit standaard termijnschema te kopiëren. Zie Termijnschema.

 

Help per veld

 

Tip: Meer informatie over het navigeren in de gebruikersinterface vindt u in Werken met Business Central. Zie Pagina's en informatie zoeken met Vertel me voor meer informatie over het zoeken naar pagina's, acties en rapporten.

 


Zie ook

Pagina Standaard termijnschema's