Mijn gesprekken

Het onderdeel Mijn gesprekken in het rolcentrum toont WhatsApp- of sms-gesprekken van de ingelogde medewerker. Dit betreft WhatsApp- of sms-berichten die via het Business Messaging Platform van CM zijn verzonden.

Voorbeeld: Klik op de afbeelding om te vergroten:

 

Gesprek openen

Klik op de naam van de ontvanger om het bijbehorende gesprek te openen.

 

Kolommen

Het onderdeel toont standaard de volgende kolommen:

  • Naam ontvanger: de naam van de resource of contactpersoon
  • Laatste bericht: de inhoud van het laatste bericht. Een pijl naar rechts voor het bericht geeft aan dat het een uitgaand bericht is, een pijl naar rechts een inkomend bericht
  • Laatste bericht op: de datum en tijd van het laatste bericht
  • Alles gelezen: hieraan kunt u aflezen of er nieuwe berichten zijn binnengekomen
  • Medewerker naam: de naam van de medewerker die aan het gesprek gekoppeld is. Dit betreft de medewerker uit het veld Medewerker op de pagina Gespreksgegevens. Zie ook Pagina Gespreksgegevens.

 

Beschikbare acties

Voorbeeld: Klik op de afbeelding om te vergroten:

Als u op Mijn gesprekken klikt, zijn de volgende acties beschikbaar:

  • Markeren als gelezen - Vinkt in de geselecteerde regel(s) de optie Alles gelezen aan als het bericht nog ongelezen was
  • Alles/Ongelezen - Filtert op alle gelezen berichten of alle ongelezen berichten
  • Alle/Eigen berichten - Filtert op alle berichten binnen de huidige vestiging van de medewerker of op alle eigen berichten
  • Open bron - Opent de resource- of contact(persoon)kaart, afhankelijk van het type ontvanger
  • Bewerken - Opent de gesprekspagina, zie Pagina Gesprek
  • Weergeven - Opent de gesprekspagina in alleen-lezen modus
  • Openen in Excel - Kopieert de gegevens uit dit onderdeel naar een Excel-bestand

 

Tip: Meer informatie over het navigeren in de gebruikersinterface vindt u in Werken met Business Central. Zie Pagina's en informatie zoeken met Vertel me voor meer informatie over het zoeken naar pagina's, acties en rapporten.

 

Zie ook

Pagina Gesprek

Pagina Mysolution rolcentrum