Mijn gesprekken
Het onderdeel Mijn gesprekken in het rolcentrum toont WhatsApp- of sms-gesprekken van de ingelogde medewerker. Dit betreft WhatsApp- of sms-berichten die via het Business Messaging Platform van CM zijn verzonden.
Gesprek openen
Klik op de naam van de ontvanger om het bijbehorende gesprek te openen.
Kolommen
Het onderdeel toont standaard de volgende kolommen:
- Naam ontvanger: de naam van de resource of contactpersoon
- Laatste bericht: de inhoud van het laatste bericht. Een pijl naar rechts voor het bericht geeft aan dat het een uitgaand bericht is, een pijl naar rechts een inkomend bericht
- Laatste bericht op: de datum en tijd van het laatste bericht
- Alles gelezen: hieraan kunt u aflezen of er nieuwe berichten zijn binnengekomen
- Medewerker naam: de naam van de medewerker die aan het gesprek gekoppeld is. Dit betreft de medewerker uit het veld Medewerker op de pagina Gespreksgegevens. Zie ook Pagina Gespreksgegevens.
Beschikbare acties
Als u op Mijn gesprekken klikt, zijn de volgende acties beschikbaar:
- Markeren als gelezen - Vinkt in de geselecteerde regel(s) de optie Alles gelezen aan als het bericht nog ongelezen was
- Alles/Ongelezen - Filtert op alle gelezen berichten of alle ongelezen berichten
- Alle/Eigen berichten - Filtert op alle berichten binnen de huidige vestiging van de medewerker of op alle eigen berichten
- Open bron - Opent de resource- of contact(persoon)kaart, afhankelijk van het type ontvanger
- Bewerken - Opent de gesprekspagina, zie Pagina Gesprek
- Weergeven - Opent de gesprekspagina in alleen-lezen modus
- Openen in Excel - Kopieert de gegevens uit dit onderdeel naar een Excel-bestand
Tip: Meer informatie over het navigeren in de gebruikersinterface vindt u in Werken met Business Central. Zie Pagina's en informatie zoeken met Vertel me voor meer informatie over het zoeken naar pagina's, acties en rapporten.
Zie ook