Pagina Gesprekken overzicht

Deze pagina bevat een overzicht van WhatsApp- en sms-gesprekken met resources en/of contactpersonen via het Business Messaging Platform van CM.

 

Pagina openen

U opent deze pagina:

  • vanuit een contactpersoon of resource door op de actiebalk onder Communicatie op de knop Sms/WhatsApp log te klikken. In dit geval toont de pagina de gesprekken die aan deze contactpersoon of resource gekoppeld zijn.

  • via de zoekfunctie. Klik daartoe rechtsboven in het scherm op of druk op Alt+Q. Zoek op gesprekk en klik in het zoekresultaat op de betreffende hyperlink. In dit geval toont de pagina alle gesprekken.

  • vanuit een indicatiestapel in het rolcentrum (indien ingericht). Zie ook Indicatiestapel in rolcentrum.

 

Gespreksgegevens

Klik op het type ontvanger om de gespreksgegevens te openen. Op die pagina is het mogelijk om de medewerker en/of vestiging te wijzigen. Zie Pagina Gespreksgegevens.

Het overzicht met alle gesprekken kan regels bevatten die niet aan een contactpersoon, resource, medewerker of vestiging kunnen worden gekoppeld. Via de pagina Gespreksgegevens kunt u deze alsnog toewijzen.

 

Indicatiestapel in rolcentrum

Het is mogelijk om een indicatiestapel in het rolcentrum in te richten op bijvoorbeeld gesprekken die niet aan een medewerker zijn toegewezen.

Zie ook

Mijn activiteiten (indicatiestapels)

Pagina Indicatiestapel instellingen

Pagina Tabelveldfilters

 

Tip: Meer informatie over het navigeren in de gebruikersinterface vindt u in Werken met Business Central. Zie Pagina's en informatie zoeken met Vertel me voor meer informatie over het zoeken naar pagina's, acties en rapporten.

 

Zie ook

Pagina Gesprek