Rapport Periodieke uitkeringen bijwerken

Gaat u een werksoort met urensoort Periodieke uitkering gebruiken terwijl er ongeboekte urenstaten zijn waarin deze werksoort nog niet voorkomt, dan kunt u deze urenstaten bijwerken met deze werksoort via dit rapport.

 

Rapport openen

Het is mogelijk om dit rapport te openen vanuit het onderdeel Mijn favorieten in het rolcentrum. Dit kunt u inrichten door rapport 11076465 toe te voegen aan de pagina Mijn favorieten bewerken. Via het veld Snelmenu filter op de medewerkerskaart van een gebruiker stelt u in tot welk onderdeel of welke onderdelen van de favorieten de gebruiker toegang heeft. Zie ook Mijn favorieten bewerken en Veld Snelmenu filter.

 

Rapport invullen en uitvoeren

In dit rapport moet u minimaal de velden Datum vanaf en Datum t/m invullen. Daarnaast kunt u diverse filters instellen. Bijvoorbeeld op:

  • contactbedrijf via het veld Contact - als u het rapport voor een specifiek contactbedrijf wilt uitvoeren

  • urenstaatvelden - onder Filter: Urenstaat kunt u kiezen uit de velden van de urenstaat. Zo kunt u een filter op een of meer urenstaatstatussen instellen.

    Let op: Het rapport voegt alleen regels toe in ongeboekte urenstaten.

     

    Wilt u een filter op bedrijfseenheid of resourcenummer instellen, voeg deze dan onder Filter: Urenstaat toe (dit kan niet onder Filter: Projectresource).

  • de werksoort met urensoort Periodieke uitkering: wilt u de urenstaten bijwerken voor een specifieke periodieke uitkeringen, selecteer deze dan onder Grondslag periodieke uitkeringen via het veld Periodieke uitkering werksoort. U kunt in dit veld ook meerdere werksoortcodes instellen. Plaats dan een | (sluisteken of pipe) tussen de werksoortcodes.

  • projectresourcevelden - onder Filter: Projectresource kunt u kiezen uit de velden van de projectresource.


Klik op OK om het rapport uit te voeren. U krijgt een melding hoeveel urenstaten zijn verwerkt en hoeveel regels zijn toegevoegd.

 

 

Zie ook

Veld Urensoort