Rapport Periodieke uitkeringen bijwerken
Gaat u een werksoort met urensoort Periodieke uitkering gebruiken terwijl er ongeboekte urenstaten zijn waarin deze werksoort nog niet voorkomt, dan kunt u deze urenstaten bijwerken met deze werksoort via dit rapport.
Rapport openen
Het is mogelijk om dit rapport te openen vanuit het onderdeel Mijn favorieten in het rolcentrum. Dit kunt u inrichten door rapport 11076465 toe te voegen aan de pagina Mijn favorieten bewerken. Via het veld Snelmenu filter op de medewerkerskaart van een gebruiker stelt u in tot welk onderdeel of welke onderdelen van de favorieten de gebruiker toegang heeft. Zie ook Mijn favorieten bewerken en Veld Snelmenu filter.
Rapport invullen en uitvoeren
In dit rapport moet u minimaal de velden Datum vanaf en Datum t/m invullen. Daarnaast kunt u diverse filters instellen. Bijvoorbeeld op:
-
contactbedrijf via het veld Contact - als u het rapport voor een specifiek contactbedrijf wilt uitvoeren
-
urenstaatvelden - onder Filter: Urenstaat kunt u kiezen uit de velden van de urenstaat. Zo kunt u een filter op een of meer urenstaatstatussen instellen.
Let op: Het rapport voegt alleen regels toe in ongeboekte urenstaten.
Wilt u een filter op bedrijfseenheid of resourcenummer instellen, voeg deze dan onder Filter: Urenstaat toe (dit kan niet onder Filter: Projectresource).
-
de werksoort met urensoort Periodieke uitkering: wilt u de urenstaten bijwerken voor een specifieke periodieke uitkeringen, selecteer deze dan onder Grondslag periodieke uitkeringen via het veld Periodieke uitkering werksoort. U kunt in dit veld ook meerdere werksoortcodes instellen. Plaats dan een | (sluisteken of pipe) tussen de werksoortcodes.
-
projectresourcevelden - onder Filter: Projectresource kunt u kiezen uit de velden van de projectresource.
Klik op OK om het rapport uit te voeren. U krijgt een melding hoeveel urenstaten zijn verwerkt en hoeveel regels zijn toegevoegd.
Tip: Meer informatie over het werken met rapporten zie Microsoft Learn: Rapporten uitvoeren en afdrukken, Microsoft Learn: Rapportgegevens analyseren met Excel en XML en Microsoft Learn: Filters instellen in rapporten, batchtaken en XMLports. Voor hulp bij het zoeken van specifieke pagina's raadpleegt u Pagina's en informatie zoeken met Vertel me.
Zie ook