Pagina Contract functieomschrijvingen
Op de pagina Contract functieomschrijvingen kunt u de functieomschrijving op het contract tijdgefaseerd opgeven. U kunt een of meerdere ingangsdata opgeven. Achter elke datum vult u de functieomschrijving in die dan van toepassing is. U kunt een functie selecteren uit de lijst met functies die in MSF zijn vastgelegd. Klik daarvoor in het veld Functieomschrijving op en zoek en selecteer in de lookup-pagina Functies de gewenste functie. Het selecteren van een functie bevordert een uniforme vastlegging van functieomschrijvingen. Het is echter ook mogelijk om handmatig een functienaam in dit veld in te voeren.
Het veld Functieomschrijving wordt automatisch bijgewerkt via de dagelijkse bijwerkprocessen van MSF, zodat op de contractkaart de actuele functieomschrijving wordt getoond.
Tip: Meer informatie over het navigeren in de gebruikersinterface vindt u in Werken met Business Central. Zie Pagina's en informatie zoeken met Vertel me voor meer informatie over het zoeken naar pagina's, acties en rapporten.
Zie ook
Rapport Dagelijkse bijwerkprocessen Mysolution