Pagina Reden van afkeur
Als u uren, vergoedingen of een declaratie wilt afkeuren moet u een reden opgeven.
Zijn op de pagina Afkeurredenen uren / declaratie een of meer redencodes ingesteld, dan kunt u daaruit kiezen. Wanneer u een redencode hebt geselecteerd, wordt de bijbehorende omschrijving automatisch ingevuld in het veld Geef de reden van afkeur op. Deze tekst kunt u indien gewenst nog aanpassen.
Zijn er geen redencodes ingesteld op de pagina Afkeurredenen uren / declaratie, dan moet u zelf de reden invoeren.
Waar wordt de reden bewaard?
Nadat u de reden hebt ingevuld en opgeslagen, wordt de reden bewaard:
-
op de pagina Urenregeldetail accorderingshistorie
-
in het veld Reden afgekeurd in de sneltab Uren per datum van de urenstaat
-
in het veld Afkeurreden in geval van een declaratie
Afkeuren op de portal
Wanneer de klant of manager uren, vergoedingen of een declaratie op de portal afkeurt, kan geen redencode worden geselecteerd. Op de portal kan alleen een omschrijving worden ingevoerd.
Redencodes beheren
Het toevoegen en wijzigen van redencodes is mogelijk op de pagina Afkeurredenen uren / declaratie, als u daar rechten voor hebt.
Zie ook Pagina Afkeurredenen uren / declaratie.
Tip: Meer informatie over het navigeren in de gebruikersinterface vindt u in Werken met Business Central. Zie Pagina's en informatie zoeken met Vertel me voor meer informatie over het zoeken naar pagina's, acties en rapporten.
Zie ook
Uren goedkeuren of afkeuren (accorderen)
Declaraties goedkeuren of afkeuren (accorderen)
Urenregeldetail accorderinghistorie