Veld Factuurlay-out

De geselecteerde factuurlay-out in het veld Factuurlay-out bepaalt:

  • wat wordt afgedrukt op de factuur, inclusief de opmaak en indeling.
  • of bij het afdrukken/verzenden van facturen documenten worden toegevoegd die gekoppeld zijn aan:
    • urenstaten;
    • termijnschemaregels;
    • declaratieregels, en/of
    • verkoopfacturen

 

Bij het boeken van de factuur wordt automatisch de factuurlay-out overgenomen vanuit de ongeboekte verkoopfactuur. Zie ook Veld Factuurlay-out.

 

Factuurlay-out wijzigen

U kunt desgewenst een andere factuurlay-out instellen. Klik daarvoor op de actiebalk onder Start op Geboekte factuurvelden bewerken, selecteer de gewenste lay-out in het veld Factuurlay-out en klik op OK.

 

Factuurlay-outs aanmaken

Nieuwe factuurlay-outrapporten kunt u toevoegen aan de pagina Factuurlay-outs, als u daar rechten voor hebt.

Zie ook Een factuurlay-outrapport toevoegen aan de pagina Factuurlay-outs.

 

Tip: Meer informatie over het werken met velden en kolommen vindt u in Werken met Business Central. Voor hulp bij het zoeken van specifieke pagina's raadpleegt u Pagina's en informatie zoeken met Vertel me.

 

Zie ook