Veld Factuurlay-out
De geselecteerde factuurlay-out in het veld Factuurlay-out bepaalt:
- wat wordt afgedrukt op de factuur, inclusief de opmaak en indeling.
- of bij het afdrukken/verzenden van facturen documenten worden toegevoegd die gekoppeld zijn aan:
- urenstaten;
- termijnschemaregels;
- declaratieregels, en/of
- verkoopfacturen
Bij het boeken van de factuur wordt automatisch de factuurlay-out overgenomen vanuit de ongeboekte verkoopfactuur. Zie ook Veld Factuurlay-out.
Factuurlay-out wijzigen
U kunt desgewenst een andere factuurlay-out instellen. Klik daarvoor op de actiebalk onder Start op Geboekte factuurvelden bewerken, selecteer de gewenste lay-out in het veld Factuurlay-out en klik op OK.
Factuurlay-outs aanmaken
Nieuwe factuurlay-outrapporten kunt u toevoegen aan de pagina Factuurlay-outs, als u daar rechten voor hebt.
Zie ook Een factuurlay-outrapport toevoegen aan de pagina Factuurlay-outs.
Tip: Meer informatie over het werken met velden en kolommen vindt u in Werken met Business Central. Voor hulp bij het zoeken van specifieke pagina's raadpleegt u Pagina's en informatie zoeken met Vertel me.
Zie ook
Bijlagen bij een urenfactuur afdrukken/verzenden
Bijlagen bij een termijnfactuur afdrukken/verzenden
Pagina Geboekte factuurvelden wijzigen