Sneltab Interacties

Ieder contactmoment dat u met een contact hebt gehad, kunt u vastleggen in een interactie. Denk bijvoorbeeld aan een telefoongesprek dat u wilt registreren. De sneltab Interacties geeft een overzicht van de contactmomenten met het contactbedrijf/de klant.

 

Getoonde interacties

Bij het openen van deze pagina zijn standaard alleen de interacties zichtbaar met een interactiesjabloon waarin de optie Toon in beperkte weergave is aangevinkt. Via de filterknop Icoon AlleAlle soorten heft u dit filter op. Met een klik op Icoon AlleBeperkt stelt u het filter weer in.

Let op: Er kan een maximum zijn ingesteld op het aantal interactieregels (inclusief tekst) dat moet worden opgehaald bij het openen van een kaart. Aan een kaart kunnen namelijk honderden tot duizenden interacties gekoppeld zijn, met vele regels tekst. Dat heeft impact op de performance bij het openen van zo'n kaart. Om dit probleem te voorkomen kan in het veld Max. aantal regels voor interactie queries (tekst hierbij inbegrepen) van de pagina Mysolution instellingen (gedeeld) worden ingesteld hoeveel interactieregels incl. tekst maximaal opgehaald moeten worden bij het openen van een kaart.

Vanuit de kaart kunt u alle interacties opvragen door op de actiebalk onder Navigeren op de knop Interacties te klikken.

 

Rechten/autorisatie

Welke interacties worden getoond is ook afhankelijk van de rechten van een gebruiker. Zie ook Rechten/autorisatie.

 

Interacties afkomstig vanuit/knoppen

Zie Pagina Klantinteracties voor een beschrijving van:

  • de manieren waarop interacties aan deze sneltab toegevoegd kunnen worden.
  • de knoppen op de actiebalk van deze sneltab.

 

Opportunity aanmaken

Het is mogelijk om in een interactiesjabloon in te richten dat bij het aanmaken van een interactie op de contactkaart direct een opportunity kan worden aangemaakt. Zie ook Een opportunity aanmaken.

 

Tip: Meer informatie over het navigeren in de gebruikersinterface vindt u in Werken met Business Central. Zie Pagina's en informatie zoeken met Vertel me voor meer informatie over het zoeken naar pagina's, acties en rapporten.

 

Zie ook

Pagina Klantenkaart

Contactkaart

Pagina Interactiekaart

Interactiesjablonen

Veld Max. aantal regels voor interactie queries (tekst is hierbij inbegrepen)