Mijn workflowlijst

In het deelvenster Mijn workflowlijst kunt u de workflowtaken van uw afdeling(en) bekijken en afhandelen.

Dit onderdeel wordt weergegeven als:

  • u (als medewerker) aan minimaal 1 afdeling bent gekoppeld en bij 1 afdeling de optie Standaardafdeling voor nieuwe workflowtaken is aangevinkt, of
  • op uw medewerkerskaart het veld Toon workflowtaken van alle afdelingen is ingeschakeld. In dat geval ziet u de workflowtaken van alle afdelingen, dus ook van afdelingen waar u niet zelf aan gekoppeld bent.

Als u op Mijn workflowlijst klikt en vervolgens op Filter, kunt u een of meer filters instellen op de pagina Mijn workflow filters.

 

Help per veld

 

Knoppen op de actiebalk

Via de knoppen op de actiebalk kunt u diverse acties uitvoeren.

Gereedmelden Als in de workflow is ingesteld dat de workflowstap handmatig gereed gemeld mag worden, kunt u een stap gereed melden door de stap te selecteren en op deze knop te klikken.
Icoon Nieuwe workflowtaak Nieuw Via deze knop kunt u een nieuwe workflowtaak aanmaken. Zie ook Pagina Nieuwe workflowtaak.
  Filter Via deze knop kunt u een of meer filters instellen op de pagina Mijn workflow filters. Zie ook Pagina Mijn workflowfilters.
Filter wissen Via deze knop heft u de ingestelde filters op.
Documenten Via deze knop opent u een pagina met de documenten die aan de workflow zijn gekoppeld. Zie ook Pagina Documenten.

 

Tip: Meer informatie over het navigeren in de gebruikersinterface vindt u in Werken met Business Central. Zie Pagina's en informatie zoeken met Vertel me voor meer informatie over het zoeken naar pagina's, acties en rapporten.

 

Zie ook

Pagina Mijn workflow lijst

Pagina Workflowtaken

Een medewerker aan een afdeling koppelen

Veld Standaardafdeling voor nieuwe workflowtaken

Veld Toon workflowtaken van alle afdelingen

Pagina Mijn workflowfilters

Workflows: benodigde inrichting