Pagina Zoekactie/aanvraag/opportunity interacties
Deze pagina heeft betrekking op zoekacties, aanvragen en opportunities. De pagina Zoekactie/aanvraag/opportunity interacties bevat alle interacties die aan de zoekactie, aanvraag of opportunity zijn gekoppeld.
Pagina openen
U opent deze pagina vanuit het zoekactiesoverzicht, aanvragenoverzicht, opportunityoverzicht of vanuit een zoekactiekaart, aanvraagkaart of opportunitykaart. Klik daarvoor op de actiebalk onder Navigeren op Interacties.
Getoonde interacties
Bij het openen van deze pagina zijn standaard alleen de interacties zichtbaar met een interactiesjabloon waarin de optie Toon in beperkte weergave is aangevinkt. Via de filterknop Alle soorten heft u dit filter op. Met een klik op
Beperkt stelt u het filter weer in.
Opmerking: De sneltab Interacties op de zoekactie-, aanvraag- en opportunitykaart bevat ook interacties en bij het openen van de kaart is tevens het filter Beperkt ingesteld. Het is mogelijk dat er een maximum is ingesteld op het aantal interactieregels (inclusief tekst) dat moet worden opgehaald bij het openen van een kaart, waardoor deze sneltab (na het opheffen van het filter Beperkt) niet alle interacties toont. De pagina Zoekactie/aanvraag/opportunity interacties toont na het opheffen van het filter wel alle interacties.
Rechten/autorisatie
Welke interacties worden getoond is ook afhankelijk van de rechten van een gebruiker. Aan een interactiesjabloon kunnen een of meer rollen zijn gekoppeld en op een interactiesjabloon kan de optie Autorisatie o.b.v. vestigingsgroep bron zijn aangevinkt. Dan geldt het volgende:
- Als op de pagina Sjabloonautorisatie van het interactiesjabloon een of meer rollen zijn ingesteld en de medewerker beschikt over minimaal 1 van deze rollen, dan zijn interactieregels met het betreffende sjabloon zichtbaar voor de medewerker en kan de medewerker dit sjabloon selecteren, ongeacht de vestigingsgroep die voor de bron (de aanvraag, zoekactie of opportunity) geldt.
- Als op de pagina Sjabloonautorisatie van het interactiesjabloon een of meer rollen zijn ingesteld en de medewerker beschikt niet over een van deze rollen, dan bepaalt de vestigingsgroep die voor de aanvraag/zoekactie/opportunity geldt of de medewerker toegang krijgt. Is de medewerker gekoppeld aan een vestigingsgroep die afwijkt van de vestigingsgroep van de aanvraag/zoekactie/opportunity, dan zijn interactieregels met het betreffende sjabloon niet zichtbaar voor de medewerker en kan de medewerker dit sjabloon niet selecteren. Zijn de medewerker en de aanvraag/zoekactie/opportunity aan dezelfde vestigingsgroep gekoppeld of is de medewerker niet aan een vestigingsgroep gekoppeld, dan zijn interactieregels met het betreffende sjabloon zichtbaar voor de medewerker en kan de medewerker dit sjabloon selecteren.
Is op de aanvraag/zoekactie/opportunity een vestiging ingesteld die niet in een vestigingsgroep is opgenomen, dan zijn de ingestelde rollen bepalend. - Als voor het interactiesjabloon geen rol is ingesteld, dan bepaalt de vestigingsgroep die voor de aanvraag/zoekactie/opportunity geldt of de medewerker toegang krijgt. Is de medewerker gekoppeld aan een vestigingsgroep die afwijkt van de vestigingsgroep van de aanvraag/zoekactie/opportunity, dan zijn interactieregels met het betreffende sjabloon niet zichtbaar voor de medewerker en kan de medewerker dit sjabloon niet selecteren. Zijn de medewerker en de aanvraag/zoekactie/opportunity aan dezelfde vestigingsgroep gekoppeld of is de medewerker niet aan een vestigingsgroep gekoppeld, dan zijn interactieregels met het betreffende sjabloon zichtbaar voor de medewerker en kan de medewerker dit sjabloon selecteren. Is op de aanvraag/zoekactie/opportunity een vestiging ingesteld die niet in een vestigingsgroep is opgenomen, dan zijn interactieregels met het betreffende sjabloon zichtbaar voor de medewerker en kan de medewerker dit sjabloon selecteren.
Zie ook
Autorisatie o.b.v. vestigingsgroep bron
Vestigingsgroepen per medewerker
Interacties afkomstig vanuit
Deze pagina kan interacties bevatten die:
- handmatig zijn toegevoegd.
-
automatisch zijn toegevoegd, bijvoorbeeld als een status wordt bereikt waaraan een e-mailsjabloon is gekoppeld, waardoor een e-mail is verzonden naar de contactpersoon. Zie ook Zoekactiestatus, Aanvraagstatus, Opportunitystatus en Status e-mailsjablonen.
-
zijn toegevoegd vanuit een kandidaat die gekoppeld is aan de zoekactie/aanvraag. Dit gebeurt alleen als in het interactiesjabloon de optie Toon alleen bij bron niet is aangevinkt.
Interacties die aan de aanvraag-/zoekactie-/opportunitykaart worden toegevoegd, komen ook in de sneltab Interacties van het gekoppelde contact en de contactpersoon te staan, behalve als in het interactiesjabloon de optie Toon alleen bij bron is aangevinkt.
Aan een interactie kan een bestand zijn/worden gekoppeld.
Verzonden e-mailberichten
E-mailberichten die zijn verzonden vanuit MSF worden opgeslagen als interactie als op de pagina E-mail, SMS en WhatsApp-instellingen het veld Verstuurde e-mail interactiesjabloon is ingesteld. De bestandsnaam van alle verzonden e-mailberichten is 'E-mail'. Als u (in de lijstweergave) op de bestandsnaam klikt, opent u de e-mailgegevens. Om e-mailberichten van andere gebruikers te kunnen openen, moet dit zijn ingericht op de pagina E-mailweergavebeleid van gebruiker. Zie ook Microsoft Learn: Weergavebeleid instellen.
Het is mogelijk om een verzonden bericht opnieuw te verzenden of het bericht te bewerken en te verzenden.
Zie ook Pagina E-mail, SMS en WhatsApp-instellingen.
Knoppen op de actiebalk
Via de knoppen op de actiebalk kunt u diverse acties uitvoeren. Onderstaand overzicht zal nog verder worden aangevuld.
Splitsknop Koppel/Open bestand
De knoppen Koppel bestand en Open bestand zijn gecombineerd in een zgn. 'splitsknop'. Koppel bestand is zichtbaar als er nog geen bestand is gekoppeld. Is wel een bestand gekoppeld, dan is Open bestand zichtbaar.
|
Koppel bestand |
Via deze knop kunt u een bestand koppelen of genereren. |
![]() |
Open bestand | Als aan een interactieregel een bestand is gekoppeld, kunt u het bestand via deze knop downloaden of openen in de bijbehorende applicatie. |
Vast-/Losmaken
![]() |
Vast/Losmaken | Interacties met een hoge relevantiewaarde kunt u 'vastmaken' via de knop Vast-/Losmaken. De kleur van de interactie verandert (naar blauw) en deze interacties staan altijd bovenaan. Een 'vastgemaakte' interactie maakt u weer 'los' door nogmaals op Vast-/Losmaken te klikken. |
![]() |
E-mail (sjabloon) | Via deze knop kunt u een e-mail verzenden via de e-mailwizard. Zie E-mailwizard. De e-mail bevat de tekst die in het sjabloon is voorgedefinieerd. Via het e-mailsjabloon kan ook worden ingericht dat automatisch een of meer bijlagen worden meegestuurd. Zie ook E-mailsjablonen. |
Splitsknop filter
De knoppen Alle soorten en Beperkt zijn gecombineerd in een zgn. 'splitsknop'. Bij het openen van deze pagina is Alle soorten zichtbaar. Klikt u op die knop, dan wordt Beperkt zichtbaar.
|
Alle soorten |
Bij het openen van de pagina is standaard het filter Beperkt ingesteld. Dan zijn alleen de interacties zichtbaar met een interactiesjabloon waarin de optie Toon in beperkte weergave is aangevinkt. Om het filter op te heffen, klikt u op Alle soorten. |
|
Beperkt |
Deze knop is alleen zichtbaar als op Alle soorten is geklikt. In dit geval worden alle interacties getoond (waar u rechten voor hebt). Als u op deze knop klikt, ziet u alleen interacties met een interactiesjabloon waarin de optie Toon in beperkte weergave is aangevinkt. |
Open bron
![]() |
Open bron | Via deze knop opent u de kaart van waaruit de interactie is aangemaakt. De knop is alleen actief als een bestand is gekoppeld. |
Evaluatie
standaard niet zichtbaar |
Evaluatie |
Is aan de interactie een evaluatievragenlijst gekoppeld, dan opent u die via deze knop. Zie ook Pagina Evaluatie vragenregels. |
Overige knoppen
|
Alles uitvouwen |
Interacties die meerdere regels tekst bevatten zijn standaard uitgevouwen. Via Alles samenvouwen kunt u ze samenvouwen en vervolgens via Alles uitvouwen weer uitvouwen. Bij uitgevouwen interacties staat bij alle tweede en volgende regels de waarde in het veld Datum ingesprongen weergegeven. |
|
Alles samenvouwen | Als er interacties met meerdere regels tekst zijn die zijn uitgevouwen, dan kunt u ze via de knop Alles samenvouwen tegelijk samenvouwen. |
Tip: Meer informatie over het navigeren in de gebruikersinterface vindt u in Werken met Business Central. Zie Pagina's en informatie zoeken met Vertel me voor meer informatie over het zoeken naar pagina's, acties en rapporten.