Pagina Kenmerkdefinities

Een kenmerk is een eigenschap die u aan resources of contacten wilt toevoegen. Deze kunt u vervolgens gebruiken bij het matchen. Op deze pagina definieert u de te selecteren kenmerken.

 

Waar kunt u kenmerken selecteren?

Kenmerken kunnen op verschillende plekken in MSF worden geselecteerd, namelijk vanuit:

 

Kenmerken toevoegen

Om een kenmerk op het hoogste niveau toe te voegen, selecteert u een willekeurige regel op het hoogste niveau en klikt u op de actiebalk op de knop Invoegen op huidige niveau. Een pagina met de opties Categorie en Kenmerk opent. Een categorie heeft als enige doel de organisatie van kenmerken. U kunt een categorie vergelijken met een mapje in uw bestandsstructuur. Maak uw keuze. Het nieuwe kenmerk of de nieuwe categorie wordt bovenaan het scherm toegevoegd. Hierin is automatisch de tekst (Voer een omschrijving in) ingevuld. Wijzig deze tekst.

Zie verder de Help per veld.

 

Help per veld

 

Vertalingen

Het is mogelijk om een of meer vertalingen voor het kenmerk vast te leggen via de knop Vertaling.

Gebruikers bij wie op de medewerkerskaart een taal is ingesteld in het veld Taal vertaling kenmerken, zien die vertaling bij het selecteren van kenmerken en in pagina's waarin kenmerken zijn vastgelegd (als er tenminste een vertaling in de betreffende taal is ingesteld). Zijn er kenmerken vertaald in een bepaalde taal en selecteert u deze taal in het veld Taal boven op de pagina Kenmerkdefinities, dan ziet u de vertaling in het veld Vertaling

 

Tip: Meer informatie over het navigeren in de gebruikersinterface vindt u in Werken met Business Central. Zie Pagina's en informatie zoeken met Vertel me voor meer informatie over het zoeken naar pagina's, acties en rapporten.

 

Zie ook

Systeemkenmerken

Opschonen privacygegevens

Kenmerkinstellingen

Vertalingen

Veld Taal vertaling kenmerken

Veld Tekst zoeken mogelijk