Pagina Leverancierskaart
Op de leverancierskaart legt u informatie over de leverancier vast. De pagina bevat meerdere sneltabs voor verschillende typen informatie.
Sneltab Algemeen

Deze optie is automatisch ingeschakeld als de leverancier is aangemaakt vanuit een resource ten behoeve van de verloning (bij gebruik van de Mysolution loonmodule). Dat is het geval als een (eerste) te verlonen contract voor een resource actief wordt gemaakt. Dan wordt namelijk automatisch via de datasynchronisatie een leverancier aangemaakt.
Het is dan niet mogelijk om de gegevens op de leverancierskaart te wijzigen.
Zie ook

Dit veld toont de status van de leverancier.
Status wijzigen
Afhankelijk van de instellingen voor uw bedrijf kunt u zelf een andere status kiezen. Welke status(sen) u daarbij kunt kiezen, is afhankelijk van de inrichting op de pagina Contactstatus.
Het is mogelijk om terug te gaan naar een vorige status. Welke status(sen) u daarbij kunt kiezen, is ook afhankelijk van de instellingen op de pagina Contactstatus.
U kunt een volgende status kiezen door op de actiebalk onder Navigeren op de knop Volgende status te klikken. Als een of meer volgende statussen zijn ingesteld, opent de pagina Status - Contact met de mogelijke statusoptie(s). Via de knop Vorige status kiest u een vorige status. U kunt ook op de waarde van het veld Status klikken als u de status wilt wijzigen. In dat geval toont de pagina Status - Contact zowel alle volgende als vorige statusopties die u vanuit de huidige status kunt kiezen.
Het is mogelijk om in te richten dat voor een status bepaalde velden verplicht zijn. In dat geval kunt u de status pas omzetten als die gegevens gevuld zijn.
Zie ook Pagina Contactstatus.

Het inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel van deze leverancier.

Geeft het huidige saldo van de leverancier aan in lokale valuta.
Het veld Bedrag (LV) in de tabel Leverancierspost wordt gebruikt om de inhoud van dit veld te berekenen en bij te werken.
Klik in het veld voor een overzicht van de leveranciersposten die in de berekening van het bedrag zijn opgenomen.

Bevat een zoeknaam.
Gebruik het veld Zoeknaam om naar een bepaalde leverancier te zoeken als u het nummer van de leverancier niet meer weet. De naam van de leverancier is vaak gemakkelijker te onthouden (bijvoorbeeld Jansen & Janssen) en deze naam wordt meestal als zoeknaam opgegeven.
Wanneer het veld Naam wordt ingevuld, wordt de inhoud van het veld automatisch gekopieerd naar het veld Zoeknaam.
De velden Zoeknaam en Naam hoeven echter niet dezelfde inhoud te hebben. U kunt zelf een zoeknaam van maximaal 100 tekens gebruiken (cijfers en/of letters).
Belangrijk: Wanneer de zoeknaam automatisch is ingevuld, verandert deze als u de inhoud van het veld Naam wijzigt. Als u de zoeknaam handmatig hebt ingevuld, wordt deze niet automatisch gewijzigd als u het veld Naam wijzigt.

Bevat de vestiging van de leverancier.
Als de leverancier is aangemaakt vanuit:
- een contactbedrijf, dan is automatisch de vestiging van het contactbedrijf ingevuld.
- een contract, dan is automatisch de vestiging van de resource ingevuld.

Bevat een code om de medewerker aan te geven die gewoonlijk met deze leverancier werkt. Klik in het veld op het pijltje voor een overzicht van de medewerkercodes.
Als de code op de leverancierskaart is ingevoerd, wordt deze medewerker standaard overgenomen bij het aanmaken van inkoopfacturen en inkoopcreditnota's.
Zie ook Pagina Medewerkers.
Flexibele velden
Het is mogelijk om 25 flexibele velden op te nemen. Om dat in te richten kiest u daartoe op de pagina Flexibel veld instellingen het object Bedrijf. Dit betreft dezelfde flexibele velden als op de contactkaart.
Zie ook Flexibele velden inrichten en Flexibele velden.
Sneltab Adres en contactpersoon
Adres
Weergeven op kaart: als het adres is ingevuld, kunt u een kaart en/of routebeschrijving opvragen. Daarvoor moet de pagina Online map installeren zijn ingesteld.
Zie ook Pagina Online Map installeren.
Contactpersoon

Geeft het e-mailadres van de leverancier aan.
Wordt de leverancier aangemaakt vanuit een contact en is op de contactkaart het veld E-mail gevuld, dan wordt dat e-mailadres overgenomen in dit veld. Wordt de leverancier aangemaakt vanuit een resource, dan wordt het e-mailadres van de resource overgenomen in dit veld.
Meerdere e-mailadressen
Wilt u meer dan 1 e-mailadres opnemen, plaats dan een puntkomma (;) tussen de e-mailadressen. Zet geen spatie na de puntkomma. U kunt maximaal tachtig tekens invoeren.
E-mailbericht aanmaken
Het is mogelijk om vanuit dit veld een e-mailbericht aan te maken als een e-mailsysteem is geïntegreerd. De kaart moet wel in de modus alleen-lezen zijn. Is dat niet het geval, klik dan bovenaan de pagina op . Als u op het e-mailadres klikt, wordt een nieuw e-mailbericht aangemaakt waarbij het e-mailadres is ingevuld in het veld Aan.
Contact

Dit veld is van toepassing voor Belgische bedrijven (waarbij op de pagina Algemene instellingen in het veld Land bedrijf de waarde België is ingesteld).
Het ondernemingsnummer is een uniek identificatienummer per natuurlijke persoon of rechtspersoon.
U kunt dit veld alleen vullen als:
-
in het veld Land-/regiocode op de contactkaart de waarde BE is ingevuld, en
-
op de pagina Landen/Regio's de waarde BE is ingevuld in het veld ISO Land-regiocode in de regel met landcode BE.
Dit veld wordt gesynchroniseerd met het veld Ondernemingsnummer op de contactkaart.
Zie ook
Sneltab Facturering

In een factuurlay-out zijn o.a. de indeling en opmaak van de factuur vastgelegd.
Bij het aanmaken van een leverancier wordt automatisch de inkoopfactuurlay-out overgenomen die in het veld Standaard inkoopfactuurlay-out op het leverancierssjabloon is ingesteld. Is het veld Standaard inkoopfactuurlay-out op het leverancierssjabloon leeg, dan wordt de inkoopfactuurlay-out overgenomen uit het veld Standaard factuurlay-out op de pagina Factuurinstellingen.
Zie ook

Bij het aanmaken van de leverancier wordt standaard de factuur verzendwijze geselecteerd die is ingesteld in het veld Standaard inkoopfactuur verzendwijze op de pagina Factuurinstellingen. Zie ook Veld Standaard inkoopfactuur verzendwijze.
Factuur verzendwijze wijzigen
Pas de waarde in dit veld indien nodig aan. Kies:
- Afdrukken als u de geboekte inkoopfactuur en eventuele bijlagen wilt afdrukken op de standaardprinter.
- Pdf als u een pdf-bestand wilt aanmaken van de geboekte inkoopfactuur en eventuele bijlagen. Zie ook Bestandsnaam en opslaglocatie Pdf-bestanden.
- Mailen als u een e-mailbericht wilt aanmaken met de geboekte inkoopfactuur en eventuele bijlagen als pdf-bestand in de bijlage. U stuurt het bericht naar het e-mailadres dat is ingesteld in het veld E-mail van de geboekte inkoopfactuur.
Om een e-mailbericht aan te kunnen maken moet op de pagina Factuurinstellingen een e-mailsjabloon zijn geselecteerd in het veld Inkoopfactuur e-mailsjabloon. Dit e-mailsjabloon bepaalt onder andere de inhoud en opmaak van het e-mailbericht.
Zie ook Bestandsnaam en opslaglocatie Pdf-bestanden. - Afdrukken + Pdf als u de geboekte inkoopfactuur en eventuele bijlagen wilt afdrukken en een pdf-bestand wilt aanmaken. Zie ook de opmerkingen hierboven bij Afdrukken en Pdf.
- Afdrukken + Mailen als u de geboekte inkoopfactuur en eventuele bijlagen wilt afdrukken en mailen. Zie ook de opmerkingen hierboven bij Afdrukken en Mailen.
Bestandsnaam en opslaglocatie Pdf-bestanden
Op de factuur moet een factuurlay-out zijn ingesteld. De rapporten die in die factuurlay-out zijn ingesteld moeten op de pagina Pdf- en Excel-rapporten staan, samen met een bestandsnaam.
Bij gebruik van SharePoint Online moet op de pagina Pdf- en Excel-rapporten in het veld Rapport Opslaglocatie de waarde SharePoint zijn ingesteld met de gewenste opslaglocatie in het veld Map.
Als geen gebruik wordt gemaakt van SharePoint, wordt het pdf-bestand opgeslagen in de map die is ingesteld op de pagina Pdf- en Excel-rapporten. Daarvoor moet bij Rapport Opslaglocatie de waarde Netwerk opslaglocatie zijn ingesteld.
Zie ook Pagina Pdf- en Excel-rapporten.
Het pdf-bestand wordt op de achtergrond aangemaakt.
U kunt de factuur verzendwijze nog wijzigen per (geboekte) inkoopfactuur. Zie ook Veld Factuur verzendwijze (inkoopfactuur) en Veld Factuur verzendwijze (geboekte inkoopfactuur).
Zie ook

Vul in dit veld het e-mailadres in waarnaar digitale facturen per e-mail verstuurd kunnen worden.
Wordt de leverancier aangemaakt vanuit een contact en is op de contactkaart het veld Factuur e-mail gevuld, dan wordt dat e-mailadres overgenomen in dit veld. Is het veld Factuur e-mail op de contactkaart leeg, maar is het veld E-mail op de contactkaart wel gevuld, dan wordt het e-mailadres overgenomen vanuit het veld E-mail.
Wordt de leverancier aangemaakt vanuit een contract, dan wordt het e-mailadres van de resource overgenomen in dit veld.

Geeft het nummer aan van een andere leverancier die betaalt voor producten die door de leverancier op de leverancierskaart worden geleverd.
Als facturen voor artikelen van de leverancier op deze kaart aan een andere leverancier moeten worden betaald, moet u hier het nummer invoeren van de te betalen leverancier. Dit leveranciersnummer wordt als standaardwaarde ingevuld op offertes, orders, facturen en creditnota's, maar u kunt het daarop wijzigen.

Vanuit het onderdeel Inkoopfacturen is het mogelijk om automatisch inkoopfacturen te genereren voor ingehuurde resources zoals zzp'ers (reversed billing).
Als u niet wilt dat automatisch inkoopfacturen worden aangemaakt, deactiveer dan de optie Genereer inkoopfactuur in batchproces.
Of deze optie wel of niet is geactiveerd bij het aanmaken van een nieuwe leverancier, is afhankelijk van het leverancierssjabloon dat wordt gebruikt bij het aanmaken van de leverancier. Is in dat leverancierssjabloon de optie Genereer inkoopfactuur in batchproces geactiveerd, dan is deze optie ook op de leverancierskaart geactiveerd.
Zie ook Pagina Leverancierssjabloonkaart

Dit veld is van toepassing als u werkt met zzp'ers en er sprake is van reversed billing.
Pay-when-paid wil zeggen dat de geboekte inkoopfacturen pas voor betaling verwerkt worden (‘pay’ via uitbetaling van de inkoopfactuur aan de leverancier) als de bijbehorende klantenposten zijn betaald (‘paid’ via betaling van de verkoopfactuur door de klant). Daarmee is het een vorm van betalingsconditie voor de leverancier (niet in dagen, maar op het moment dat de verkoopfactuur betaald is).
Als u deze optie inschakelt, krijgen de inkoopfacturen van deze leverancier de afwachtcode PWP mee. Een inkoopfactuur kan daarmee al wel geboekt worden voor de verwerking van de kosten en dergelijke in de administratie. De betaling wordt echter tegengehouden totdat de afwachtcode PWP op de geboekte inkoopfactuur wordt verwijderd.
Via een taakwachtrijpost met rapport 11096156 kan periodiek voor geboekte inkoopfacturen met afwachtcode PWP worden gecontroleerd of de bijbehorende verkoopfactuur al door de klant betaald is (o.b.v. Open = Nee op klantenpost). Zo ja, dan wordt de afwachtcode PWP verwijderd en wordt de inkoopfactuur vrijgegeven voor betaling. Hierbij is het nog mogelijk om via een datumformule een vertraging in het vrijgeven in te stellen. Het is ook mogelijk om handmatig de inkoopfactuur vrij te geven voor betaling.
Om te controleren of de verkoopfactuur al is betaald, wordt aangesloten bij bestaande logica om via de urenposten inkoop en verkoop aan elkaar te linken, door op basis van urendatum, bedrijfseenheid, project, resource, werksoort, functiegroep en WBS de bijbehorende urenpost aan de andere kant op te zoeken. Belangrijk hierbij is dat in de verkoopfactuur voor de klant dezelfde regels voorkomen als in de factuur naar de zzp'er.
Zie ook
Rapport Pay when paid taakwachtrij
Veld Afwachten (inkoopfactuur)
Veld Afwachten (verkoopfactuur)
Veld Afwachten (leverancierspost)
Sneltab Betalingen

Bevat een code die aangeeft welke betalingscondities de leverancier gewoonlijk voor u hanteert. Als de leverancier wordt aangemaakt vanuit een contact of contract, wordt de betalingsconditie overgenomen vanuit het veld Betalingscondities op het leverancierssjabloon dat is toegepast.
De code voor de betalingscondities in dit veld wordt op inkoopfacturen voor de leverancier ingevoegd.
Een code voor betalingscondities staat voor een formule waarmee de vervaldatum, de contantkortingsdatum en het contantkortingspercentage worden berekend. Wanneer een code op de leverancierskaart is opgegeven, worden de juiste betalingscondities automatisch ingevoerd als een factuur van de leverancier wordt vastgelegd.
Afwijken op projectresource
Het is mogelijk om deze instelling te overrulen via het veld Betalingscondities externe leverancier op de projectresourcekaart. Dat kan bijvoorbeeld nodig zijn als een freelancer voor verschillende klanten werkt, en per klant verschillende betalingscondities hanteert.

Selecteer de methode waarop MSF de geblokkeerde bedragen voor G-rekeningen bepaalt.
Een G-rekening is een geblokkeerde rekening waarop alleen kan worden bijgeboekt. Een G-rekening mag alleen gebruikt worden voor het betalen van omzetbelasting, loonbelasting en premies aan de Belastingdienst of aan onderaannemers.
Per leverancier stelt u in hoe het geblokkeerde bedrag standaard moet worden berekend. Per inkoopfactuur van de leverancier kunt u daar nog van afwijken.
U hebt de keuze uit:
- Perc excl. BTW – MSF berekent het geblokkeerde bedrag over het factuurbedrag exclusief btw.
- Perc incl. BTW – MSF berekent het geblokkeerde bedrag over het factuurbedrag inclusief btw.
- Perc excl. BTW + BTW bedrag – MSF berekent het geblokkeerde bedrag over het factuurbedrag exclusief btw. Het btw-bedrag wordt opgeteld.
Belangrijk: Vul alle 3 de velden (G-rekening bedrag bepalingsmethode, Percentage naar g-rekening en G-rekeningcode) voor een correcte werking van de G-rekeningfunctionaliteit.

Vul in dit veld het percentage in waarmee het geblokkeerde bedrag moet worden berekend.
Belangrijk: Vul alle 3 de velden (G-rekening bedrag bepalingsmethode, Percentage naar g-rekening en G-rekeningcode) voor een correcte werking van de G-rekeningfunctionaliteit.

Vul de code van de bankrekening in waarop het geblokkeerde bedrag moet worden overgemaakt. Dit betreft de geblokkeerde bankrekening van de leverancier. Deze moet eerst zijn aangemaakt vanuit de pagina Bankrekening leverancier.
Opmerking: U kunt alleen bankrekeningen van de leverancier selecteren waarin het veld G-rekening is ingeschakeld.
Belangrijk: Vul alle 3 de velden (G-rekening bedrag bepalingsmethode, Percentage naar g-rekening en G-rekeningcode) voor een correcte werking van de G-rekeningfunctionaliteit.
G-rekening op inkoopfacturen, leveranciersposten en betaalvoorstellen
G-rekeninggegevens worden overgenomen op de inkoopfactuur (op de kop van de factuur). U kunt daar nog eventueel van afwijken.
Op de openstaande post is zichtbaar welk deel geblokkeerd is van het totaal openstaande bedrag (veld Geblokkeerd bedrag).
Let op: Er worden dus niet 2 leveranciersposten gemaakt!
In het betaalvoorstel:
-
worden betalingen gesplitst in een deelbetaling naar de normale bankrekening en een deelbetaling naar de G-rekening (op basis van het ingestelde G-rekeningpercentage).
-
geeft het veld G-rekening aan of de rekening waaraan betaald wordt een G-rekening is. U kunt daarmee bijvoorbeeld alle regels die een G-rekening betreffen verplaatsen naar een G-rekening (betaling van G-rekening naar G-rekening).
Zie ook

Geeft aan of de leverancier betalingstolerantie geeft. U vult dit veld alleen in als u het aanmaningbeleid van de leverancier kent.

Als een leverancier een of meer bankrekeningen heeft en u een voorkeursoptie wilt instellen voor de betalingsdagboekregels, dan stelt u de code van die bankrekening in dit veld in. Het is mogelijk om bankrekeningen toe te voegen vanuit de pagina Bankrekeningen leverancier van de leverancier.
Bankrekeningen leverancier van resources met te verlonen contracten
Als voor een resource een leverancierskaart is aangemaakt door een te verlonen contract te activeren, wordt in de volgende situaties ook een bankrekening leverancier aangemaakt en aan de leverancierskaart van de resource gekoppeld:
-
op pagina Resource betalingsgegevens is/wordt het veld Actief ingeschakeld in een regel met een rekeningnummer in het veld IBAN of het veld Bankrekeningnr.
-
op de pagina Gevolmachtigde is/wordt het veld Actief ingeschakeld in een regel
-
op de pagina Resource loonbeslagen is/wordt het veld Actief ingeschakeld in een regel
Opmerking: Dit geldt [vanaf release 24.01.1300] alleen voor loonbeslagregels waarin de velden IBAN en Naam rekeninghouder zijn gevuld.
Als in de resource betalingsgegevens iets wijzigt, worden de bankrekening(en) leverancier automatisch (via synchronisatie) bijgewerkt.
De bankrekening leverancier met code B1 is het persoonlijke rekeningnummer van de resource. B2 (en verder) is vaak een loonbeslag of gevolmachtigde.
Bij deze bankrekeningen leverancier is het veld Aangemaakt door synchronisatie betalingsgegevens automatisch ingeschakeld. Het is alleen mogelijk om velden te wijzigen die niet via de synchronisatie worden gevuld/beheerd.
Zie ook
Een leverancier aanmaken door een te verlonen contract te activeren (Mysolution loonmodule)

Toont het IBAN (International Bank Account Number) van de rekening die in het veld Bankrekeningcode van voorkeur is geselecteerd.
Zie ook Veld Bankrekeningcode van voorkeur.
IBAN afdrukken in documenten voor freelancers/zzp'ers
Het is mogelijk om vanuit projectresourcekaarten van freelancers/zzp'ers Word-documenten te genereren waarin dit nummer staat vermeld. Daarvoor is de volgende inrichting nodig in het documentsjabloon dat u daarvoor wilt gebruiken:
-
Het documentsjabloon moet actief zijn voor de entiteit Projectresource
-
In het veld Document rapport moet het nummer 11076136 zijn ingevuld
-
Op de pagina Inhoud per taal van het documentsjabloon koppelt u een rapportlay-out waarin u het volgende veld hebt opgenomen: IBAN_Vendor
Zie ook

De transactiewijze wordt gebruikt voor telebankieren en geeft aan op welke manier een factuur of creditnota die aan deze leverancier is gekoppeld, wordt betaald of geïnd.
Bij het aanmaken van de leverancier wordt de transactiewijze automatisch gevuld op basis van het leverancierssjabloon. Hierbij wordt de transactiewijze overgenomen uit een van de volgende velden van het leverancierssjabloon: Transactiewijze SEPA of Transactiewijze niet-SEPA. Welk veld wordt overgenomen is afhankelijk van de landcode op de leverancierskaart. Betreft dit een land waarbij op de pagina Landen/Regio's de optie SEPA toepassen is aangevinkt, dan wordt de Transactiewijze SEPA overgenomen op de leverancierskaart. Als de optie SEPA toepassen bij het land niet is aangevinkt, wordt de Transactiewijze niet-SEPA overgenomen.
Uitzonderingen Mysolution loonmodule
Wanneer u gebruikmaakt van de Mysolution loonmodule, wordt automatisch een leverancier aangemaakt:
- bij het activeren van een te verlonen contract (d.w.z. als het contract een status krijgt waarin de optie Activeer is aangevinkt). Zie ook Een contract aanmaken voor een resource.
- als de resource een status krijgt waarin de optie Declaratie zonder contract toegestaan is aangevinkt. Zie ook Declaratie zonder contract toegestaan.
In deze gevallen wordt niet naar de landcode van de leverancierskaart gekeken voor de transactiewijze, maar naar de soort bankrekening in de regel met prioriteit 1 op de pagina Resource betalingsgegevens. Als in die regel:
-
het veld IBAN is gevuld, wordt de Transactiewijze SEPA overgenomen uit het leverancierssjabloon.
-
het veld Bankrekeningnr. is gevuld, wordt de Transactiewijze niet-SEPA overgenomen uit het leverancierssjabloon.
Bij het aanmaken van de leverancier wordt het leverancierssjabloon toegepast dat is ingesteld op de resourcegroep die van toepassing is voor de resource.
Zie ook Pagina Resource betalingsgegevens.
Zie ook
Overige velden (standaard niet zichtbaar)
Onderstaande velden staan niet standaard op de kaart, maar kunnen worden toegevoegd. Zie ook Microsoft Learn: Uw werkruimte personaliseren.

Toont het IBAN (International Bank Account Number) van de G-rekening die in het veld G-rekeningcode is geselecteerd.
Zie ook Veld G-rekeningcode.
IBAN G-rekening afdrukken in documenten voor freelancers/zzp'ers
Het is mogelijk om vanuit projectresourcekaarten van freelancers/zzp'ers Word-documenten te genereren waarin dit nummer staat vermeld. Daarvoor is de volgende inrichting nodig in het documentsjabloon dat u daarvoor wilt gebruiken:
-
Het documentsjabloon moet actief zijn voor de entiteit Projectresource
-
In het veld Document rapport moet het nummer 11076136 zijn ingevuld
-
Op de pagina Inhoud per taal van het documentsjabloon koppelt u een rapportlay-out waarin u het volgende veld hebt opgenomen: IBANBAccount_Vendor
Zie ook
Knoppen op de actiebalk
Via de knoppen op de actiebalk kunt u diverse acties uitvoeren. Onderstaand overzicht zal nog verder worden aangevuld.
Als een knop uit onderstaande lijst niet op uw actiebalk staat, kan het zijn dat deze standaard niet zichtbaar is, dat u aanpassingen hebt aangebracht op de actiebalk of dat u er geen rechten voor hebt. Zie ook Microsoft Learn: Uw werkruimte personaliseren.
Start
![]() |
E-mail verzenden |
Via deze knop maakt u een nieuw, leeg e-mailbericht aan in de e-maileditor. Het e-mailadres van de leverancier is automatisch in het veld Aan ingevuld. |
Navigeren
![]() |
Vorige |
Als de leverancier is gekoppeld aan een contact, kunt u via deze knop een vorige status kiezen voor het contact en de leverancier. Welke status u daarbij kunt kiezen, is afhankelijk van de instellingen op de pagina Contactstatus. Zie Contactstatus. |
![]() |
Volgende | Als de leverancier is gekoppeld aan een contact, kunt u via deze knop een volgende status kiezen voor het contact en de leverancier. Welke status u daarbij kunt kiezen, is afhankelijk van de instellingen op de pagina Contactstatus. Zie Contactstatus. |
![]() |
Contact |
Als de leverancier aan een contact is gekoppeld, opent u de contactkaart via de knop Contact. Zie ook Contactkaart. |
![]() |
Bankrekeningen |
Via deze knop opent u het overzicht van de bankrekeningen van de leverancier. Zie ook Pagina Bankrekeningen leverancier. |
Gerelateerd
Geschiedenis
![]() |
Wijzigingslog |
Via deze knop vraagt u een overzicht op welke leveranciersvelden op welke data/tijdstippen door welke gebruikers gewijzigd zijn en wat er gewijzigd is, als u daar rechten voor hebt. Zie ook Pagina Wijzigingslogposten. De instellingen in de Wijzigingslogbestandinstellingen bepalen welke velden (tabel 23) worden geregistreerd. Zie ook Wijzigingslogbestandinstellingen. |
Rapporten
![]() |
Leverancier - Open en vervallen posten | Via deze knop kunt u een overzicht opvragen van leveranciersposten die open of vervallen zijn. |
Tip: Meer informatie over het navigeren in de gebruikersinterface vindt u in Werken met Business Central. Zie Pagina's en informatie zoeken met Vertel me voor meer informatie over het zoeken naar pagina's, acties en rapporten.
Zie ook